9 september 2018

(null)

Söndag....
 
Alla som är lediga idag- grattis till er :) 
Själv sitter jag på jobbet i Vemdalen och hjälper turister som inte riktigt vet vad dem skall göra i området...
 
Så vad ska ni göra idag? 
 
Vädret är riktigt höstigt här nu, vi börjar få de där fina färgerna i området som gör att man inte kan sluta fota.
Doften ute är frisk lite kylig och en aningen fuktig.
 
Snart är det dax för liten bebis att komma ut, vad tror ni det blir för kön? 
Än så länge har det varit helt annorlunda med allt än de två tidigare graviditeterna. så kanske det är en Pojk där inne?
 
Jag tror någonstans att det samhället vi bor i nu spelar stor roll i hur man mår och hur det speglar sig i graviditeten - för 8 år sedan då jag väntade min minsta så hade jag t.e.x inte denna oros stress över vad som faktiskt kan hända inne i livmodern och hur mycket som kan gå fel, är jag mer medveten om de nu eller har det med åldern att göra  -hjärnan utvecklas ju hela tiden.
 
Nu kommer snart min sambo hit så vi kan luncha tillsammans.
*MYS*
 
Ha en fin söndag och kommentera gärna.
 
/Anna
 

Kommentera här: