Minnen från barndomen

Ja i mitt instaflöde idag dök det upp en av mina fiender från skolan, får än idag rysningar om vilken falsk och avskyvärd människa hon var i skolan... 

Har inte mött denne sedan 2002 och gissar att vi ej kommer mötas igen! 
- en av många tjejer i min klass som var "bättre" "finare" pga de ekonomiska skillnader som faktiskt var så tydligt på min tid i skolan! 

Min mamma hade inte råd med massa nya kläder, fick lov att ärva mycket! Å som ni vet har jag mest bara massa bröder! 
-ja pojkflicka blev jag! 

När vi började 7an var jag nog den mest försynta å mesigaste bruden ever! 
I 8an hände något och jag sturskade på mig rejält och vann oxå den snyggaste killen i skolan! 
Än idag kan jag le när jag erövrade rätt kille 😂 
Vi var ändå tillsammans till å från jäkligt länge sammanlagt 7-8 år! 
Var upprors tjejen delux i 8an och lyssnade inte på nån förutom mina gympalärare som hade haft mina syskon som elever genom tiderna 🥴 min äldsta syster är 60 och jag är snart 33... min yngsta bror är 28, men äldst och yngst är inte syskon! Jag är 3dje yngst av 10 syskon. 

Hur var eran skolgång? Berätta gärna👍

Nu ska jag prova sova efter en kväll i stallets regi och styrelsemöte sen städ i 4 timmar... 
imorgon skall jag bara mysa med min familj, om än dock så saknas 2 st! 
Blev ett långt inlägg! 


(null)
Första läggande snön kom 1/10-2019 
Foto: AMJ
Ha en skön natt! 
Hörs häj!

Kommentera här: