Livet

Japp livet...
Jag jobbar massor just nu på både gott och ont, då vi har dubbla hyror å ja 3 ungar...

Men vad gör väl det. 
Vi får det ju bättre iaf!

Vad händer annars då? 
- hos mig, ja lite vandringar för att starta upp kroppen så den kan bränna lite fett igen å hitta musklerna.

Familjen har varit fotomodeller..
- mina två stora barn har fått fotouppdrag. 
-min minsta har fått erbjudande som mamman sagt nej till. 

Snart dax att köra ut lite tidningar.. 
de blir nog bra de... 
imorgon jobb på destination. 
Välkommen upp om ni vill leka på torget å kanske ta en fika på linger! 

Snart har vi kommit i ordning här hemma och ni ska veta att de är skönt! 

Selma växer å går nu utmed möbler och står själv när hon glömmer bort sig. 

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)



Japp lite bilder bjuder jag på ☝️ 

Ha de gött i natten 

Kommentera här: